Over Upje.

Follow by Email

zondag 18 september 2011

13. Deze week

[Dit werd dus al eerder deze week geschreven, zoals u zodadelijk zult merken.]

… is bijna afgelopen. Het is vrijdag! Oei, toch niet, het is donderdag op het moment dat ik dit schrijf. Mijn gevoel zou nochtans zwéren dat het al vrijdag is en mijn goesting om te werken anders ook. Maar goed. Deze week dus. Ze is al bijzonder hectisch geweest op werkgebied. Mijn collega heeft vakantie dus ik werk nu eventjes voor twee. Dat lukt vaak niet helemaal binnen de werkuren, dat begrijpt u wel. Werken was dus een belangrijk hoofdthema. Er was ook een stressmoment om naartoe te leven; een eerste bezoekje aan een nieuwe gynaecoloog. We laten even buiten beschouwing dat ik er al eeuwen geen meer gezien had. Maar het was een toffe pee en hij probeerde me wel heel erg op mijn gemak te stellen. We hebben het weer overleefd en nu kunnen we er weer even mee wachten om nog eens terug te gaan, hé. ;-) Deze week ben ik ook voor het eerst terug naar de pianoles geweest, alwaar ik natuurlijk niet kon verstoppen dat ik mijn piano in deze vakantieperiode te weinig had aangeraakt. Vanavond heb ik weer nog wat zitten werken thuis, aangezien ik volgende week zelf vakantie heb. Ik wil mijn bureau natuurlijk graag vrij leeg achterlaten.

Dit weekend zal ik alleen thuis zijn, want mijn lief trekt er een paar dagen op uit met zijn twee beste vrienden. Maar natuurlijk blijf ik hier dan niet in mijn kot zitten, ’t zal druk worden! En tot slot ga ik de week afsluiten met iets vreselijks: autorijden! Ik heb een afspraak gemaakt met mijn moeder, net zoals toen ik moest leren rijden. Maar eigenlijk vrees ik dat het daar hard op zal lijken, na al die maanden niet aan het stuur te hebben gezeten … . Door al die stresstoestanden is deze week eigenlijk ook best emotioneel. Maar dat is niet zo erg, dan voelt een mens dat hij leeft ;-).

1 opmerking:

  1. Ah een weekje verlof, je kan er maar deugd van hebben na zo'n stress-periode van werken voor 2, overuren doen,....

    Als je ooit zwanger wordt zal je met plezier uitkijken naar de volgende afspraak bij de gyneacoloog :)

    BeantwoordenVerwijderen