Over Upje.

Follow by Email

vrijdag 9 september 2011

Lang genoeg

Het heeft nu lang genoeg geduurd. Het was inderdaad al lang aangekondigd, dat klopt. Al sinds oktober vorig jaar werd ik platgebombardeerd met e-mails om me te waarschuwen dat web-log.nl zou migreren. Vorige maand kwam dan eindelijk het bericht: op 23 augustus zou het gaan gebeuren. U ziet het: vandaag schrijven we 9 september en mijn blog is nog steeds niet terug online. Net zoals die van een ruime 300.000 andere gebruikers. (Ik kan er wat naast zitten, daarvoor al preventief mijn excuses.)

In den beginne wilde ik best wel geduldig zijn. Intussen ben ik het zat. Ik was toch al niet zo tevreden meer. Het web-log dat ik kende van uit het begin van mijn persoonlijke blogtijdperk, was niet meer. Er waren wel meer snufjes nu, maar ze werkten maar de helft van de tijd. Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar wat er nu allemaal anders zal zijn, dat wel. Maar voorlopig verkas ik alvast naar hier.

Ik heb de afgelopen paar weken nu toevallig wat inspiratie gehad. Maak dat mee! Ik heb die zeldzame momenten uiteraard niet laten voorbijgaan, en schreef dan maar een 'draft' in outlook. Die zal ik nu langzaam, één voor één vrijgeven. Be aware!

Het zal hier nog heel hard zoeken zijn naar het hoe en wat, en vermoedelijk sleutel ik ook nog wel wat aan kleuren en instellingen. We zien wel ... .

Welkom hier, lieve lezers!

2 opmerkingen: