Over Upje.

Follow by Email

zaterdag 1 oktober 2011

16. Mijn eerste kus

Mijn eerste échte kus kreeg ik pas belachelijk laat. Er waren al wel een paar schuchtere pogingen geweest voordien, maar dat was nooit een groot succes geweest ;-). En dan ben je plots 23 en tot over je oren verliefd. Hij weet van je lichte aversie voor alles wat met lichamelijkheid te maken heeft, dus hij is voorzichtig. De eerste drie afspraakjes (jullie zijn al een koppel – op de lekker ouderwetse manier van ‘wil jij het aan met mij?’- ‘ja, graag!’) vraag je je stiekem af wanneer hij je éindelijk eens zal kussen … maar het gebeurt niet. Dus op een avond in bed trek je je stoute schoenen aan en stuurt hem een smsje dat hij je de volgende keer dat jullie elkaar zien écht wel mag kussen. Waarop hij stuntelend terugstuurt dat hij niet zo goed wist of je dat wel zou toelaten. Zo lief! :D

Dus de volgende keer kwam de eerste kus er. Het was zalig, spannend, zacht, liefdevol, … . Hij hield een belofte voor een fijne toekomst samen in. Ik geloofde dat hij mijn man zou worden, en kijk, het is waarheid geworden.

Vandaag kus ik diezelfde lieve jongen nog steeds tientallen keren per dag. Oogjes toe, en dan maar genieten. Als ik hem eens twee dagen niet kan zien ofzo, is dat ook hetgeen ik het allerhardst mis. Die superkusjes. De belofte van toen is dus duidelijk waarheid geworden :-).

2 opmerkingen: