Over Upje.

Follow by Email

maandag 31 oktober 2011

20. Deze maand

… is voorbijgevlogen.
… is het ijskoud geweest en ook bijna belachelijk schitterend weer.
… begon ik met zangles en ik vind het echt gewoon al jammer dat het maar om de twee weken is. Ik ben dus erg tevreden dat ik deze stap toch heb gezet.
… heb ik ook geprobeerd toch een beetje ijverig te oefenen voor de pianoles. Met wisselend succes.
… besloten we om wekelijks te gaan zwemmen. En lieten dat plan na twee keer voor wat het was.
… hebben we voorlopig voor de laatste keer geprobeerd om zwanger te worden. Hierna wordt er een kleine pauze ingelast om het risico dat mijn lief geen getuige kan gaan spelen op een trouw volgend jaar zo veel mogelijk te beperken.
… kwam mijn zus op mijn werk solliciteren, maar kreeg helaas voor haar de job niet.
… besliste ik nog maar eens dat het zo niet verder kon en liet ik mijn man beloven dat we vanaf volgende week weer écht streng gaan diëten. Ik kijk er al naar uit … .
… ging er geen dag voorbij zonder dat ik aan een vriendin en haar zoon dacht. Ik blijf met alle vingers en tenen voor hen duimen.
… twijfelde ik of ik een i-Phone zou kopen, een i-Pad of misschien een gewone e-reader. Ik ben er nog niet uit. En het zou nog altijd zomaar kunnen dat ik met het geld plots weer iets helemaal anders ga doen.
… maakte ik een afspraakje met twee zalige vriendinnen om te gaan lunchen in de komende maand. Eindelijk!
… gebeurde het vier keer dat de bus waarop ik stond te wachten, gewoon niet kwam.
… maakte ik ook weer eens een wereldreis doordat de bus plots helemaal anders reed dan verwacht, zonder dat daar ergens bericht van uithing.
… heb ik veertien boeken uitgelezen.
… installeerde mijn superman iTunes op mijn pc en zette er ‘om te beginnen’ 7311 liedjes op. Ik weet wat doen :P.
… speelde ik reddende engel voor mijn zusje, dat ergens ten velde gestrand was wegens geen bussen (!) en dat al twee uur (!!) had gewandeld en van zin was om minstens nog eens hetzelfde te doen om thuis te geraken. Ik heb uiteraard mijn privéchauffeur opgetrommeld en we zijn haar rap gaan halen.
… nam mijn bewondering voor Jeroen Meus wat af toen ik las dat hij gaat trouwen ;-).
… werkte ik voor het eerst thuis. En om het ineens goed te doen, dan maar meteen al twéé keer.
… liet ik voor het eerst in mijn leven een griepspuit zetten.
… bracht ik héél veel tijd slapend door.

’t Was duidelijk toch een bezige maand, tussen al dat slapen door! :-)

3 opmerkingen:

  1. Ik lees op de bus (en terwijl ik daarop sta te wachten), bij mijn schoonvader (terwijl hij naar tv ligt te kijken), in mijn bed (als ik op de echtgenoot lig te wachten), ... Dat zijn al heel wat uren, hoor! ;D

    BeantwoordenVerwijderen