Over Upje.

Follow by Email

dinsdag 18 oktober 2011

Slaap lekker

De afgelopen anderhalve week is het weer erg. Ik ben extreem moe en dit keer slaap ik ook te pas en te onpas. Op het werk kan ik me nog net wakkerhouden, maar verder lukt het me niet. Thuiskomen en slapen in de zetel. Wakker worden en een klein, klein hapje eten. Een uurtje op de pc. Naar bed. De volgende dag van het zelfde. En de dag erna. In het weekend tot 10u slapen, een uurtje of drie, vier rondlopen en verder de dag verslapen. 's Avonds nog wat op de pc en dan weer de hele nacht vrolijk ... slapen. Nu alleen nog het wakker worden. Daarvan is mijn lijf precies een beetje vergeten hoe het moet. 

Dus als ik even weer minder actief blog, dan weet u hoe het komt. Als ik alleen overdag een beetje op fora rondstruin, kent u de reden. Moest u nog een zelfgebreide sjaal van mij verwachten (eigenlijk enkel mijn echtgenoot, maar kom), dan weet u waarom het nog even zal duren voor hij klaar is. En als u mijn piano- of zanglerares bent, dan meld ik u bij deze al dat ik geen steek heb geoefend aangezien ik het merendeel van mijn vrije tijd sliep. En sorry aan de mensen van wie ik nog een boek in mijn bezit heb: ze raken niet uit, want ik kan mijn ogen niet lang genoeg open houden.

Aan zij die het stiekem al denken: nee, hoor, ik ben niet zwanger. En nee, er is niets mis. Ik ben alleen even tijdelijk een beetje stil ... want ik slaap. 

Ik kruip nu dus ook in mijn bed: slaap lekker!

2 opmerkingen:

  1. Het wordt toch geen winterslaap hé Upje want zolang kunnne we u niet missen zenne :)

    Probeer maar wat slaap in te halen, dat is belangrijker dan al de rest. Soigneer u.

    BeantwoordenVerwijderen