Over Upje.

Follow by Email

woensdag 9 november 2011

23. Iets waar ik blij van word

een kusje van mijn lief – een terrasje in de lentezon – een vrolijk muziekje op de radio – een lieve boodschap van fijne vrienden – een lunch met een vriendin – een complimentje nu en dan – onverwachte attenties – een uitstapje – het gevoel nuttig te zijn (zo heel af en toe) – door zo’n waterding om de hof te sproeien springen – babbelen aan de kaaien – van plan zijn een uurtje weg te blijven en plots pas een kot in de nacht thuiskomen – soep! – de blik in de ogen van de echtgenoot als ik nieuwe kleren kom showen ;-) – een kindje dat vrolijk naar mij wuift op de tram – horen dat mensen het K-monster verslagen – zichtbare tekenen van liefde tussen mensen (kindjes en ouders, kindjes onder elkaar, geliefden, vrienden, … ) – een lolly - …

2 opmerkingen:

  1. en ik word helemaal blij van jouw blije momenten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is zo mindfulness. ik wil ook zo'n lang lijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen