Over Upje.

Follow by Email

maandag 19 december 2011

28. Iets dat ik mis

Ik mis een stel vriendinnen hier achter de hoek. Mensen om gewoon eens vlug bij binnen te springen voor een babbeltje. ’t Is mooi weer, kom, we leggen ons in de zon en kwetteren een beetje. Ik heb een taart gebakken, moet je ook een stuk? Verdorie, vrijdagavond zou ik op stap willen maar ik vind geen babysit, kan ik ze niet even brengen of kan jij naar hier komen? Zoiets. Of misschien ook wel om eens bij een warme chocomelk een lastig moment te gaan bepraten.

Mijn vriendinnen wonen allemaal te ver. Er moeten afspraken gemaakt worden en afstanden afgelegd. Ik spreek dolgraag af, maar het spontane is wel weg. En met de buren hebben we niet meteen veel contact.

Dát mis ik dus. Vriendinnen lekker dichtbij.

5 opmerkingen:

  1. Klinkt herkenbaar. Misschien op zoek gaan naar mensen in de buurt. Aansluiten bij één of andere club? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ver weg maar ook dichtbij. Ik begrijp je gevoel.. het is een hectische wereld en het spontane is moeilijk "in te bouwen" in een druk agenda. Gelukkig is er nog internet, ook al kan dat het real life contact niet vervangen hè xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je komt heel hard in de buurt, my dear. Weet dat maar ... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Miss and Mrs.: Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar alle clubs of verenigingen waar ik inga, zijn in Antwerpen. En daar zit dan weer volk dat over héél Antwerpen verspreid zit, en dus doorgaans nog op minimaal een half uur van bij mij. Dan kan ik al even goed tot in mijn ouderlijk dorp gaan. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. klinkt zeer herkenbaar. hier in de buurt heb ik ook totaal geen vrienden en ja, met de buren kan je wel even babbelen, maar daar houdt het dan ook op. het zou leuk zijn iemand te hebben om eens een kop koffie mee te kunnen drinken of zo ja !!

    BeantwoordenVerwijderen