Over Upje.

Follow by Email

woensdag 4 januari 2012

30. Voor de laatste keer

Nu schrijf ik voor de laatste keer een opgelegd stukje. Ik heb me natuurlijk niet aan de opzet gehouden – de dertig onderwerpen op dertig dagen te behandelen. Toch heb ik de laatste maanden voornamelijk voor de ‘dertig dagen challenge’ geschreven. Het zal dus weer even wennen worden. Zelf inspiratie aanboren en onderwerpen bedenken. Een ware uitdaging. Maar daar heeft een mens een blog voor, natuurlijk ;-). Ik heb er in ieder geval van genoten, van deze zogezegde dertig dagen. Sommige onderwerpen waren een echte beproeving, andere waren dan weer op twee minuutjes geschreven. Soms was de inhoud behoorlijk beladen, maar regelmatig was het ook luchtig en lollig. Van alles een beetje. De laatste keer. Dit was het!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen