Over Upje.

Follow by Email

dinsdag 24 januari 2012

Nieuw speelgoedje

Het heeft láng geduurd, maar het is er uiteindelijk dan toch van gekomen. Jaren geleden al zag ik iemand ermee, en mijn interesse was gewekt. Toen ik er thuis over begon, lachte de echtgenoot mij eens lekker hard uit. Vorig jaar wilde het me dan plots geven voor mijn verjaardag, en ik verklaarde hém voor gek. Veel te duur, nergens voor nodig, ik wilde het niet. Maar het idee rijpte. Er werd nog wat getwijfeld of iets anders niet beter zou zijn. Met Kerst kwam het onderwerp wéér op tafel. Wilde ik het dan misschien nu wél krijgen? 

Om een lang verhaal kort te maken, heb ik dus sinds een week mijn nieuwe speelgoedje: een iPhone. Het hoefde niet het nieuwste van ’t nieuwste te zijn, een 4 zou wel volstaan. 8GB was ook wel genoeg. Hoewel ik nog voor een paar honderd euro bonnen had (gekregen van mijn werk), viel ik nog altijd steil achterover van de prijs.

Maar één week later kan ik al melden dat ik er superblij mee ben. Ik bel of sms uiteraard niet méér dan voorheen, maar alle andere mogelijkheden worden duchtig gebruikt. I love my phone! :D

Ik heb uiteraard al wat door de applicaties gesnuisterd en er al een paar uitgetest, maar welke vinden jullie nu zelf echt supertof/handig/must haves ... ?

Laat jullie volledig gaan! :D

6 opmerkingen:

  1. Instagram! Foursquare! Wordfeud! :) Spelletjes (Angry birds, doodle jump, fruit ninja, tiny wings...), kookapps (njamtv, zesta), twitter, facebook, en zeer handig: collect&go. 't Is al iets hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Instagram, Wordfeud (zo verslavend!) en angry birds (idem) staan er al op. De rest ga ik ne keer bekijken, sé. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jummer jummer, wat is uw nickname dan? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals reeds via andere bronnen gemeld, dus Upje1982. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. allé, ik loop precies achter :p Nog altijd geen iPhone hier... Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Koolhydratenkenner! , Ugly Meter (neem een foto van iemand, en hij zegt hoe lelijk hij/zij is :-) ), Shazam (herkent muziek, super!)

    BeantwoordenVerwijderen