Over Upje.

Follow by Email

vrijdag 9 maart 2012

Girly

Ik wilde eens een beetje experimenteren met de kleurtjes en achtergronden van mijn blog. Of naar een vast lettertype en een vaste lettergrootte, want nu wisselt dat wel al eens. Terwijl ik wat begon te snuffelen, bedacht ik me plots dat het met het oog op de wijvenweek wel even eens wat meer ‘girly’ mocht. Roze dus! Helemaal niet mijn kleur, maar voor even wel eens leuk.
Als het te veel pijn doet aan je ogen: niet wanhopen. Achteraf zal ik zeker eens wat tijd maken om iets anders te zoeken. Nu mag het al even helemaal roze, om wat in de sfeer te komen. In mijn hoofd heb ik alvast al tien blogs geschreven, ik heb zelfs preventief al wat foto’s genomen, maar nu moet er ook nog werkelijk iets van komen uiteraard. We zullen zien!

1 opmerking: