Over Upje.

Follow by Email

donderdag 21 juni 2012

Weet er iemand dat?


Ik zou graag een tweede pagina willen maken op mijn blog. Een extra tabblad ofzo, waar ik dan ook allemaal postjes kan zetten. Over het hoe en waarom zal ik het later nog wel eens hebben, maar eerst moet het lukken uiteraard. Tot nu toe ben ik er in geslaagd een extra pagina te krijgen, maar daar kan je maar één tekst opzetten. Uiteraard kan ik daar dan altijd een stuk tekst aan gaan plakken, maar dat is niet wat ik wil. ’t Moet helemaal zijn zoals de blog nu, maar dan op een extra pagina.

Weet er iemand of dat kan? En zo ja, hoe dan?

1 opmerking:

  1. Ik heb mij dat ook al afgevraagd, maar geen idee... Verder dan zo'n extra pagina waar je telkens dingen "onder plakt" ben ik ook nog niet gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen