Over Upje.

Follow by Email

vrijdag 6 juli 2012

In afwachting.

Soms gaat het leven voor, natuurlijk. Momenteel bestaat dat een beetje uit heel hard werken (mijn collega is met vakantie), naar zesentachtig dokters lopen, repeteren voor een trouw met een koor waar ik gewoon eventjes vlug bijspring, tennissen, afspreken met vriendinnen die ik al veel te lang niet meer heb gezien, de eerste voorbereidselen treffen voor onze vakantie, een outfit zoeken voor een andere trouw, voor die laatste trouw nog wat acts in elkaar flansen, en af en toe ook nog eens wat slapen. Het is hier hectisch, echt niet te doen. Als ik eens vijf minuten in mijn zetel lig, begin ik vaak wel aan een blogje, maar die geraakt nooit af. Er liggen er dus al een paar half afgewerkte.

In afwachting tot ik toch eens de tijd vind, kunt u misschien een beetje naar muziek luisteren. Ik doe u vlug een paar indrukwekkende ideetjes aan de hand: kijk hier maar eens.

1 opmerking: