Over Upje.

Follow by Email

woensdag 26 september 2012

’t Is stil aan de overkant.


Het is hier weer maar stilletjes, hé. Mijn hoofd loopt nochtans over van ideeën en plannen. Ik zou daar zeker over komen vertellen, als ik niet eerst een paar dagen in Normandië had vertoefd, daar een fiks buikgriepke aan mijn broek had gehad, daarna meteen in een werkrush geschoten zou zijn, één of ander virus te pakken kreeg (tenminste dat vermoeden we hé, aan dokters doe ik niet) en intussen toch nog een diner voor de hele familie in elkaar moest flansen. Er werd hier ook nog wat gerommeld in het huis, naar de Makro gekard om onze nieuwe klantenkaart eens te gaan uitproberen, nog wat meer gerommeld, eens naar de bibliotheek in Antwerpen gereden, een IKEA-bezoekske gedaan om een naaimachine te kopen (die uiteindelijk wel uit de Saturn komt, maar alé), afgesproken met vriendinnen ook. Drukke tijden dus. Het ziek zijn is alleen nog geen sikkepit gebeterd, integendeel. De energielevels zitten weer ergens diep onder nul. Vandaar dat het voorlopig bij ideeën en plannen in mijn hoofd blijft. Eventjes geen blogs. Tijdelijk zelfs minder actie. Eerst maar eens wat uitrusten en zorgen dat die keelpijn verdwijnt, er ook ergens terug een stem komt, dat dat slappe en dodelijk vermoeide gevoel weer wat verdwijnt.

Want eigenlijk moet de drukke periode oktober-half januari nog begínnen. Ik kan beter een beetje stevig in mijn schoenen staan!

2 opmerkingen: