Over Upje.

Follow by Email

vrijdag 7 december 2012

Bijna op de helft.

Intussen ben ik al bijna een half jaar dertig. Niets bijzonders, ware het niet dat ik hier heel uitgebreid riep dat ik in mijn dertig-jaar allerlei uitdagingen aanging. Laten we eerlijk zijn: op dit moment ziet het ernaar uit dat ik nog behoorlijk wat inspanningen zal moeten leveren om dat te doen lukken. De echte uitdagingen, daar ben ik zelfs nog niet aan begonnen. Gelukkig is het nu ook weer niet zo triest als deze blog doet uitschijnen, want ik heb nog heel veel gedaan van de lijst waar dringend nog over geblogd moet worden. Het is ook een meevaller dat ik het vanaf januari weer wat rustiger zal hebben en dus meer tijd krijg om mij eens op de moeilijke dingen toe te leggen. Al zal ik misschien toch ook eens moeten gaan beginnen plannen, want als ik het enkel van het toeval laat afhangen .. gebeurt er precies toch niet voldoende.

Tof, hé, jezelf zo wat uitdagen? Man, man, man.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen