Over Upje.

Follow by Email

vrijdag 31 mei 2013

Dat examen.

Op 21 mei deed ik dus mijn eindexamen piano en wonder boven wonder was ik zelf behoorlijk tevreden. Uiteraard zijn er dingen foutgegaan en het had zeker beter gekund, maar ik had me in alle eerlijkheid toch nog aan ergere scenario’s verwacht. Zoals ge altijd zult zien, ging het stuk dat ik in alle richtingen perfect kon spelen het minst goed en hetgeen waar ik me erg onzeker bij voelde, lokte het eerste spontane applaus uit bij het publiek. Voorheen hadden ze alleen beleefd geklapt als iemand al zijn stukken had gespeeld, nu plots begonnen ze ook tussendoor. Al bij al kon ik dus prima leven met hoe het was gegaan en het eerste dat de echtgenoot zei toen ik terug op mijn stoel kroop, was: “Ik ben trots op jou!” De lerares keek nog verstoord toen wij na een tijdje doorgingen en ze vroeg of we niet bleven wachten op de punten. Ik had echter al gezien dat er nog een slordige 20 mensen gingen moeten spelen, dus toch maar niet! Ze was wel zo vriendelijk om me het verdict te laten weten: 87%. All right! En intussen ben ik al aan het mailen met iemand die me misschien privĂ©les kan geven. All right 2!

1 opmerking:

  1. Na die laatste comment op mijn blog vraag ik mij sterk af hoe het hier nu gaat... :-)

    BeantwoordenVerwijderen