Over Upje.

Follow by Email

vrijdag 14 juni 2013

Die uitdagingen.

Een heel jaar lang zweefden ze door mijn hoofd, die uitdagingen. Soms deed ik er wel iets aan, soms ook helemaal niet. Ik had gedacht dat het me zou stimuleren om meer te bloggen, interessanter ook, maar dat was dus een dikke vergissing. Er zijn er een heel aantal gehaald, maar degenen die écht uitdagend waren, heb ik links laten liggen. Tien keer autorijden, bijvoorbeeld. Of met make-up de deur uitkomen. Het jaar is voorbij en ik heb meteen ook de extra blog met mijn belevenissen weggehaald. Ik denk niet dat ik ooit nog moet weten welke boeken ik ooit heb gelezen of in welke vijf restaurants ik telkens weer ga. Ik ben meer voor kleinere, kortere projectjes, heb ik de indruk. Dan is al dat gedoe toch nog érgens goed voor geweest, hé: een beetje meer zelfkennis. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen