Over Upje.

Follow by Email

zaterdag 23 november 2013

Week 28 ofte ook wel zes maanden!

Eigenlijk heb ik weinig nieuws te vertellen, denk ik. Het gaat behoorlijk goed en ik voél me over het algemeen ook zo. Beter zelfs dan een paar weken geleden. Ik vermoed dat mijn brein eindelijk begrepen heeft dat niet zomaar alles meer lukt, dat ik me dus ook iets meer aan mijn beperkingen hou en dat ik me daardoor toch beter voel. Ik zal er maar van genieten, zeker?

Ik heb wel weer van een paar mensen gehoord dat mijn buik groot/dik/... is en ik vrees dat ik dat moet beamen. Vergelijken met anderen leert dat het ook écht zo is, maar ik probeer het me niet aan te trekken. Ik hoop gewoon dat ik nog een tijdje kan blijven doorgaan zonder al te veel ellende en dan ben ik al lang tevreden. De diabetes doet ook steeds lastiger, maar het kost me erg veel moeite om mijn eetgewoontes daar nóg meer op af te stemmen. Laten we eerlijk zijn: voorlopig lukt het me zelfs minder goed dan voorheen. Hopelijk wordt de komende week beter op dat vlak!

Gisteren heb ik trouwens op het werk mijn klanten verwittigd dat ze vanaf maandag een andere collega als contactpersoon krijgen. Lopende zaken zal ik natuurlijk zelf nog proberen af te handelen en ik ben die nieuwe collega ook nog steeds aan het opleiden, maar het is toch weer een stapje dichter ... . Het deed wel vreemd en het voelde erg definitief, terwijl ik natuurlijk nog een heel aantal weekjes zal moeten gaan werken. Ik moet me echter op een projectje storten en intussen kan de collega haar vragen dan nog altijd aan mij stellen. Da’s altijd beter dan dat ze plots volledig aan haar lot overgelaten wordt, denk ik dan.

Ik begin stilletjes aan wel het gevoel te hebben dat nog drie maanden wachten héél lang is. Pfoe! Anderzijds vermoed ik dat die tijd voorbij gaat vliégen, zeker met de feestdagen die voor de deur staan etc. Het is allemaal best spannend!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen