Over Upje.

Follow by Email

donderdag 20 februari 2014

Na ruim 3 weken.

Vergeef me typfouten: ik schrijf op de tablet en krijg daarmee niets meer gewijzigd in een geschreven tekst ....

Maar hoe gaat het met zoonlief intussen? Goed! Het is een geweldig grappig kereltje en eenmens kan rustig heeeeeeeeel lang naar dat wonder zitten kijken. We hebbe hier al vaak zitten gieren met dat kind. Of smelten, dat kan ook.

Helaas zijn intussen de krampjes gearriveerd en die zorgen voor veel gedoe, vooral tussen 23u en 3u ofzo. Heerlijk, zo net als ge zelf elke grens van vermoeidheid hebt overschreden. Maar het ventje kan er ook niks aan doen natuurlijk, dus ge probeert hem toch maar elke keer weer te troosten en niet té hard te vloeken als hij een nieuw concert start net als ge het licht hebt uitgedaan om in een comateuze slaap te gaan vallen ;-).

In het begin dat we thuis waren, had meneer het wel gepresteerd om een hele week niets bij te komen. De zelfstandige vroedvrouw (zeker laten komen, gouden tips geven zo'n mensen en antwoorden op echt AL je dwaze beginnersvragen!) volgde het mee op en gelukkig kwam het weer goed. Intussen hebben we toch de indruk dat zijn pakjes al heel wat krapper zitten, dus dat zit wel snor precies :-).

Het is toch een hele ontdekkinstocht, zo'n baby ... . Ge snaptxer niks van, ge doet ook maar wat in uw zombie-achtige vermoeidheid, en toch wordt dat manneke rustiger in uw armen. Meestal dan toch :p ... . Na een hysterisch krijsconcert wilt ge hem stiekem wel uit het raam smijten, maar als hij dan 5 minuten laterxeindelijk slaapt, dan staat ge met twee vertederd te kijken.

Ons leven is heeeeel erg door elkaar geschud door Kasper zijn komst, maar we zien het welzitten precies. En hoewel ik altijd heb gezegd dat ik wilde dat kindjes op een leeftijd vanb2 geboren zouden worden, weet ik nu al dat ik veel dingen van die babytijd keihard ga missen!

En oh, die geur ... Zo zalig dat dat ruikt, een baby! Als hij tenminste niet net een pamper heeft gevuld, he :p.

Ik ga nu maar even een dutje doen, zodat ik  straks uitgerust aan de nacht kan beginnen ;-) ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten