Over Upje.

Follow by Email

zaterdag 29 maart 2014

Gewoon wat beelden.

Vlak na de geboorte. Zo voelt het om kleren aan te hebben ... een pakje dat duizend keer te groot is dan nog. Dat krijgt ge als ze voorspellen dat ge een gigantisch kind gaat zijn en ge zijt 'maar gewoon'.

Dag twee.

Dag drie.

Exact één maand. Begin van een traditie - op de domoseat om te zien hoe hard ge gegroeid zijt.

Ge oefent al om ballerina te worden, denk ik.
 
 
 De eerste keer dat mama een lachje op foto krijgt. Slechte kwaliteit, maar ge ziet wat ik bedoel, hé.
 
Zes weken, in mama's lievelingspakske.
 
Jaaaaa, go Kasper! Dat manneke moet niet oefenen, die is vanzelf sterk genoeg precies.
 
Tot nu toe de beste foto van onze vrolijke Frans, vind ik.
 
Exact twee maanden.

Ziet nu, dat is ineens een echt jongetje in plaats van een ieniemienie baby!
 
Ik zie u wel, hoor, daar met uw fototoestel!
 
Maar ik vind het precies wel tof. ;-)

Meneer op zijn favoriete plek in het huis; zijn verzorgingskussen.

Het bewijs, want dit komt daar helemaal spontaan, zonder dat wij zotte dingen moeten staan doen.

 

 

 
 

6 opmerkingen:

  1. zalig om die combinatie van jullie allebei terug te vinden in dit kleine wondertje. Mooi mooi mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het nog altijd niet geloven, dat jij een kindje hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat apenpakje van de laatste foto's ligt hier klaar in de kast :-)
    Zo een schoon ventje dat gij hebt! Niet normaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alice: Bij ons is dat broekske veel te smal, maar Kasper is nu toch alles behalve dik. Hopelijk past het jullie zoontje wel!
    Anoniem: Ik weet het, ik ook niet :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Upje das écht een prachtig kereltje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen