Over Upje.

Follow by Email

dinsdag 15 april 2014

Nog eens een weekmenu.

Het heeft wel eventjes geduurd voor we het gevoel kregen terug te kunnen koken, maar kijk, dan toch. Mijn hand is voldoende beter om terug in potten te kunnen staan roeren en het één en ander te snijden en de zoon is groot genoeg om in zijn Doomoo-seat geplant te worden en toch een tijdje vredig te liggen kijken hoe zijn moeder (en/of vader) aan het kokerellen slaan.

vrijdag: vanwege file en dus een gruwelhonger op het moment van winkelen (heel dom, I know): koffiekoeken

zaterdag: macaroni met kaassaus

zondag: pistolets

maandag: soep @ la schoonmama

dinsdag: ovenschotel met pompoen en gehakt - diepvriesportie

woensdag: gyros met rijst

donderdag: aardappelen met kaasburger en peekes en erwtjes

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor deze interessante post.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lol ... nuets van aantrekjen. T is hier toch UW blog hé. Ik heb ooit een anonieme reactie gehad op een recept "bij u zou ik nooit willen komen eten" (en ik zou eigenlijk de commentator nog gelijk geven ... ik ben een slechte kok)

    BeantwoordenVerwijderen