Over Upje.

Follow by Email

zaterdag 4 oktober 2014

De inhoud van mijn handtas.

Intussen al een hele tijd geleden deed ik nog al eens een dertig-dagen projectje. Toen moest ik over opgelegde thema’s schrijven. Dé topper was blijkbaar ‘de inhoud van mijn handtas’. Nog altijd komen er mensen op mijn blog terecht via die post! Toen was de situatie eerder eh ... schandalig. Maar hoe is het daar vandaag eigenlijk mee gesteld?

De grote witte handtas waar ik toen over sprak, is helaas enkele weken geleden schielijk overleden. Het was nu echt zo ver gekomen dat ik er niet langer mee over straat durf. Helaas is in mijn geweldige berg handtassen (in het hoofd van de echtgenoot dan toch) weinig bruikbaars te vinden, dus ben ik op een klein stoffen exemplaar overgestapt. Juist, een kleine handtas, helemaal iets voor mij. So not! Iedere dag vloek ik.

Wat zou er nu in zo’n klein geval nog inpassen? Wel het één en ander, hoor ...
 
 

Kaart om op het werk binnen te raken
A-kaart
Libelle lidkaart
Roompot vakantiekaart (we zijn nog maar drie weken terug ofzo)
Tasje met damesspullen. Tampons dus, hé.
Maandverband
2 zakdoeken
Tasje met glucosemeter
Envelop met maaltijdcheques
Lege envelop van maaltijdcheques
Portemonnee
Loszwervend geld
Deodorant
Polsbrace (ik zou dat ding beter aandoen!)
Afgeprint weekmenu als leidraad in de winkel
To do and blog notes boekje
Agenda
2 balpennen
Pillen tegen hoge bloeddruk
Pillen voor de schildklier
Haarborstel
Zonnebril
Rekeningen en snoeppapiertjes
Pompzakje voor als ik geen broekzak heb om mijn appatuur in te stoppen
Batterij. Vol of leeg? 
Oortjes i-Phone



 

1 opmerking: