Over Upje.

Follow by Email

zondag 5 oktober 2014

Even niet.

Daar had ik natuurlijk aan moeten denken, toen ik lekker overmoedig zei dat ik iedere dag zou bloggen. Dat er hier en daar ook wel eens een dag zou kunnen tussenzitten dat het er echt, echt, echt niet van kwam. Nadat ikzelf gisteren werd overvallen door een verkoudheid van de wrede soort, de echtgenoot vannacht een stevige aanval van buikgriep te verduren kreeg en een onmenselijke vermoeidheid zich dus door keelpijn en oorpijn en sinsuspijn – oh the horror! – weet te wroeten, besluit ik dat ik vandaag even niks te zeggen heb. Mijn hersens zijn tijdelijk vervangen door proppen wat, dat zou niet te veel brengen. Ik struin wel wat door het internet, op zoek naar inspiratie. Ik lees ook over #projectblogboek en geef me meteen op. Alle beetjes kunnen maar van pas komen als ik door wil blijven gaan met bloggen. En voor de rest? Wens ik u een fijne zondagavond, voor uw tv met uw geliefden. Zoiets. Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen