Over Upje.

Follow by Email

maandag 13 oktober 2014

Het leven drukte even op de pauzeknop.

Toen ik een beetje onbezonnen riep dat ik wel eens even dertig dagen aan een stuk zou gaan bloggen, had ik geen plan. Ik wist voor twee dagen waarover ik zou gaan schrijven en de maandbrief was er daar eentje van. Ik weet het, Lilith schreef duidelijk dat voorbereiding alles is. Oeps. Maar ze schreef ook dat het geen zin heeft om eeuwen te blijven nadenken en niet te doen, want ‘beter bloggen’ leer je toch echt alleen maar door actie te ondernemen. Ik ken mezelf en ik wist heel goed dat ik nog drie maanden zou kunnen nadenken over de meest geschikte ‘blogagenda’, dus daarom ging ik voor één keertje voor de onbezonnenheid.

Ahja, want ...

 
Hoe doe je dat dan?

 
Maar zucht ...


Het plan was dan ook om gaandeweg hier en daar al eens een postje op voorhand te schrijven, zodat ik ook op inspiratieloze dagen of op momenten dat er gewoon echt, echt geen tijd was om iets geblogd te krijgen. Alleen was het hier vorige week een zottenkot met een zieke man en een zieke zoon en er werd dus helemaal niets op voorhand geschreven. Toen dan dit weekend ikzelf geveld werd door een flinke buikgriep, werd het dus eventjes stil.

Ik kan u alvast wel meedelen dat er van heel deze vol-au-vent niet al te veel in huis kwam wegens kotsmisselijk en dat het briefje voor Kasper in een soort van waas werd geschreven en door de echtgenoot afgewerkt in de nachtelijke uurtjes, toen ik de wc-pot innig omarmde. Dat het de moeite was, die hele doop, dat kan ik ook al zeggen. Daarover volgt later zeker wel eens meer, als we de foto’s hebben gekregen ofzo ... !

2 opmerkingen:

  1. Oei, jhopelijk alledrie weer gezond en wel ondertussen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch wel leuk geschreven dit postje... Doe zo verder! :-)

    BeantwoordenVerwijderen