Over Upje.

Follow by Email

vrijdag 10 oktober 2014

Uitstelgedrag?

Uitstelgedrag? Maar nee! Zondag laten we Kasper dopen en we moeten een soort briefje voor hem schrijven waarin staat wat zijn komst in ons leven voor ons betekent. We hebben nog geen letter op papier. Tijd genoeg toch nog, nee? We hebben vandaag al zijn outfit gevonden, als die past tenminste, dat moeten we morgen eens checken misschien. Morgen moeten we wel nog een beetje in de stad gaan ronddwalen en hebben we een ambitieus kookplan (vol-au-vent met ovenfrietjes), dus veel tijd zal er niet zijn.

Waarom we hem dan nu niet schrijven? Omdat ik het vanavond natuurlijk veel te druk had met het rondsurfen op het wereldwijde web, hé. Een receptje zoeken op Pinterest en dan doorklikken en nog zesentwintig andere opties overwegen en dan doorklikken naar één of andere grappige organisatiewebsite en daarna nog wat op facebook ronddwalen of op het diabetesforum en oh, de gazet moet natuurlijk ook nog gelezen worden en ik moet me natuurlijk ook nog opgeven voor een stel marginale nieuwsbrieven, waarvan ik nu al weet dat ik ze over een paar weken weer ga opzeggen omdat het me eigenlijk geen bal interesseert.
 
Wat zegt ge? Het klinkt misschien toch als uitstelgedrag? Moh.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je berichtje op mijn blog!

    Ik vind het eigenlijk vooral heel rustgevend hoe jullie zo los met zijn doopsel omgaan: vandaag "al" de outfit gevonden :p 't Zal misschien wel stresserender geweest zijn dan hoe je het hier schrijft, maar wat een aangename rust tussen de "aaah, ik moet en zal het perfecte doop/communie/trouwfeest organiseren"-stress die je daar eerder rond hoort (zegt de extreme perfectionist, die waarschijnlijk ook zo'n irritant stresskieken wordt eens het ooit zover zal zijn ;-)!
    En ik denk, ook al heb je zelfs helemaal niets op een briefje staan op voorhand, dat je op het moment zelf wel zal weten wat te zeggen :-)
    Hopelijk was het een mooie dag gisteren!
    En oh ja, geen uitstelgedrag met je 30 dagen bloggen please, 't is zo leuk om elke dag een berichtje te lezen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen