Over Upje.

Follow by Email

woensdag 24 december 2014

Goeie voornemens.

Ik ben normaal niet zo van de goeie voornemens. We zien wel wat er komt en ik wil van iedere dag het beste maken, dat is mijn motto. Dit jaar maak ik eens een uitzondering en wil ik wél een paar dingen oplijsten waar ik in 2015 werk van wil maken.

  • 5 kilo afvallen
  • terug zelf brood beginnen bakken
  • iemand contacteren om onze tuin te laten heraanleggen
  • vliegenramen laten maken
  • terug veel meer drinken > minimaal 2l per dag en liefst zelfs meer
  • veel minder cola light drinken > we zullen al eens beginnen met op het werk water of thee en enkel bij de maaltijd evt cola light
  • er werk van maken veel minder eten weg te (moeten) gooien
  • 10 nieuwe recepten uitproberen
  • 100x met de fiets gaan werken

Voilà. Vanaf 1 januari gaan we ervoor. En u, lieve lezer, wat neemt u zich zoal voor?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen